Home > Boeken & ebooks > Service op maat
Abonnementen
De VU Boekhandel verzorgd voor vele bedrijven en instellingen het abonnementenbeheer. Waarom is uitbesteding van het beheer van uw abonnementenportefeuille een goed idee? Abonnementenbeheer betekend voor ons dat wij het beheer van uw periodieken, tijdschriften, losbladige en seriewerken en de bijbehorende administratie van u overnemen. U ontvangt niet meer voor elk tijdschrift een factuur van de uitgever maar een overzichtelijke (maand)factuur van de VU Boekhandel. Ook handelen we eventuele reclames af waardoor u ook daar geen tijd en zorg aan hoeft te besteden. We zorgen voor een tijdige betaling en verlenging van uw abonnement, en houden u periodiek op de hoogte van de mutaties en stand van uw portefeuille. U heeft een vaste accountmedewerker die op de hoogte is van uw abonnementen. Hij of zij heeft jarenlange ervaring en staat in rechtstreeks contact met alle belangrijke Nederlandse en buitenlandse uitgevers. Ook in het geval u tussentijds een wijziging wilt aanbrengen in uw abonnement doen wij onze uiterste best dit voor u te regelen. In het geval u liever niet het abonnement rechtstreeks van de uitgever ontvangt op uw adres kunnen we het u zonder verzendkosten sturen. Het team van accountmanagers van de VU Boekhandel nemen u al het werk dat abonnementen met zich meebrengen uit handen.

U kunt alle leveringen van uw abonnementen online inzien, evenals alle facturen die uw portefeuille betrekking hebben. Wij hebben er voor gekozen om mutaties te ontvangen per email of telefoon. Is er nog extra informatie nodig dan nemen we direct contact met u op.


Abonnementen verzorgt door de VU Boekhandel
  • team met jarenlange ervaring
  • eigen accountmanager
  • kostenbesparing
  • online toegang tot leveringen en facturen
  • periodieke rapportage
  • mutaties zijn eenvoudig en worden direct verwerkt
  • automatische reclamering
  • custom made facturering
  • gratis inventarisatie en offerte
  • overstapservice

Bent u geintereseerd?

Graag maken we een afspraak met u voor een vrijblijvend gesprek waarin we uw wensen inventariseren, de voordelen van de VU Boekhandel duidelijk maken en voorstellen voor het doen van een offerte maken. Besluit u gebruik te maken van de service van de VU Boekhandel; dan hoeft u verder niets meer te doen. Onze unieke overstapservice zorgt er voor dat wij alle uitgevers en uw huidige leveranciers van abonnementen op de hoogte brengen van de nieuwe condities.

Neem vrijblijvend contact op met

VU Boekhandel Abonnementenbeheer
Telefoon : 020 - 5984001
Email: account@vuboekhandel.nl


E-procurement
Maakt uw organisatie gebruik van een centraal inkoopsysteem? Dan bent u bij de VU Boekhandel aan het goede adres. Met vele organisaties hebben we een koppeling gemaakt op basis van OCI, XML of EDI op basis van de beste e-business oplossing. Oplossingen die het vinden van informatie, het inkopen, bestellen, en de financiële afhandeling gemakkelijker maken voor u. Met elk gerenommeerd ERP-systeem zijn koppelingen mogelijk en is ervaring beschikbaar. Bovendien werken we samen met de gerenommeerde leveranciers van handelsplatforms, onder andere in de zorg. In ditgeval worden er geen rechtstreekse koppelingen met de VU boekhandel gemaakt maar wordt gebruik gemaakt van een bestaand en daarvoor ingericht platform.

In een gesprek vertellen we u graag over onze ervaringen met e-procurement. en maken de voordelen van deze technische ´samenwerking´ voor uw organisatie uit.

U kunt bellen met ons accountteam.
Telefoon: 020-5984001


Account-management
VU Boekhandel
De VU Boekhandel, opgericht in 1967, is een zelfstandige academische boekhandel gevestigd in het hoofdgebouw van de Vrije Universiteit. Vanaf de rand van de Zuid-As bedient de VU Boekhandel banken, notarissen, advocatenkantoren, ziekenhuizen, zorginstellingen en andere bedrijven in de Randstad. In onze ruime winkel vindt u naast studieboeken een uitgebreid assortiment recente vakliteratuur op o.a. medisch, juridisch, fiscaal en economisch gebied.

Accountmanagement; optimale persoonlijke service
Service en snelle levering zijn belangrijk, daarom staan onze accountmanagers op werkdagen van 09.00 tot 19.00 uur voor u klaar. Bestellen kan telefonisch, per mail of via de (customized) website. Wij informeren u over de prijs, levertijd en speciale edities en zorgen dat u het juiste boek tijdig ontvangt. Via de 'recent title service' op de website en branchespecifieke nieuwsbrieven houden wij u op de hoogte van wat er op uw vakgebied aan informatie verschijnt. Ook tijdschriften en abonnementen kunt u via ons bestellen, het omzetten van uw huidige abonnementen portefeuille verzorgen wij graag voor u.

Verzendkosten en kortingen
Binnen Nederland de VU Boekhandel berekent geen verzendkosten aan haar zakelijke klanten. Nederlandse boeken leveren wij met de maximaal wettelijke toegestane kortingen: vanaf 10 exemplaren: 5% korting, vanaf 30 exemplaren. Bij een bestelling vanaf 100 exemplaren van een titel maken wij graag een offerte voor u. Engelse boeken leveren we tegen gunstige voorwaarden. Korting al vanaf bestellingen van 1 exemplaar.

Facturering
Van de VU Boekhandel ontvangt u één overzichtelijke (maand)factuur in plaats van facturen van verschillende uitgevers, zo u wenst op kostenplaats of budget. Hiermee bespaart u niet alleen op administratiekosten, u heeft ook een goed inzicht in wat er in uw organisatie aan boeken besteld wordt. Wij richten de facturering en het bestelproces zo in dat het optimaal bij uw organisatie past.

Maak kennis met VU Boekhandel
Door uw totale informatiepakket onder te brengen bij VU Boekhandel vereenvoudigt u uw financiële- en besteladministratie aanzienlijk. U wint hiermee veel tijd en maakt uw kosten goed inzichtelijk. Bovendien bespaart u kosten; wij berekenen immers geen verzendkosten en u ontvangt interessante kortingen.

Maak daarom vandaag nog kennis met onze persoonlijke en servicegerichte benadering en neem voor meer informatie contact op met een van onze accountmanagers.

VU Boekhandel Zakelijk:
e: info@vuboekhandel.nl
t: 020 598 4001


Vijf redenen om te kiezen voor VU Boekhandel
1 Eén leverancier voor al uw boeken en abonnementen
2 Ruim 40 jaar dienstverlening aan het bedrijfsleven
3 Uw persoonlijke accountmanager bewaakt uw bestellingen
4 Geen verzendkosten, interessante kortingen, snelle levering
5 Ontlasting van uw administratieve afdeling, inzicht in de kosten