Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Hoofdkenmerken
Auteur: Information Resources Management Association
Redactie: Information Resources Management Association
Redacteur: Information Resources Management Association
Titel: Digital Marketing and Consumer Engagement Concepts, Methodologies, Tools
Uitgever: IGI Global
ISBN: 9781522551874
Editie: 3 Volume Set
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 2675,31
Verschijningsdatum: 30-01-2018
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: General (US: Trade)
Categorie: Sales & marketing
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 2000
Hoogte mm.: 279
Breedte mm.: 216
 

Inhoud:

Presents the latest academic material on emerging technologies, techniques, strategies, and theories in the promotion of brands through forms of digital media. Highlighting a range of topics, such as mobile commerce, brand communication, and social media, this multi-volume book is designed for professionals, researchers, academics, students, managers, and marketing practitioners.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967