Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Overcoming Fragmentation in Teacher Education Policy and Practice
Hoofdkenmerken
Auteur: Hudson, Brian
Redactie: Hudson, Brian
Titel: Overcoming Fragmentation in Teacher Education Policy and Practice
Uitgever: Cambridge University Press
ISBN: 9781316640791
Serie: Cambridge Education Research
Serie: Cambridge Education Research
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 54.74
Verschijningsdatum: 06-04-2017
Bericht: Leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Teacher training
Geillustreerd: Worked examples or Exercises
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 264
Hoogte mm.: 170
Breedte mm.: 243
Dikte mm.: 18
Gewicht gr.: 460
 

Inhoud:

A collaborative series with the University of Cambridge Faculty of Education highlighting leading-edge research across Teacher Education, International Education Reform and Language Education.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967