Hoofdkenmerken
Auteur:
Vercic, Dejan
Redactie:
Vercic, Dejan (University of Ljubljana, Slovenia)
Redacteur:
Sriramesh, Krishnamurthy
Titel:
Global Public Relations Handbook Theory, Research, and Practice
Uitgever:
Taylor & Francis Ltd
ISBN:
9781138043145
ISBN boekversie:
9781351700405
Editie:
3 ed
Land van oorsprong:
United Kingdom
Prijs:
€ 348,00
Verschijningsdatum:
07-11-2019
Bericht:
Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie:
Public relations
Geillustreerd:
2 Tables, black and white; 2 Line drawings, black and white; 2 Illustrations, black and white
Technische kenmerken
Verschijningsvorm:
Hardback
Paginas:
366
Hoogte mm.:
254
Breedte mm.:
178
Gewicht gr.:
840
Inhoud:
This edition of The Global Public Relations Handbook offers state-of-the-art discussions of the global public relations industry blending research-based theory with practice presented in essays from both academics and practitioners.