Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Handboek Marketing 4.0
Hoofdkenmerken
Auteur: Postma, Paul
Titel: Handboek Marketing 4.0
Uitgever: Koninklijke Boom Uitgevers
ISBN: 9789024400881
Editie: 4. ed
Prijs: € 52,25
Verschijningsdatum: 28-03-2018
Bericht: DOWNLOAD
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Marketing
Boeksoort: O
Taal: dut
Imprint: Boom
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: E-book
Paginas: 394
Bestandsgrootte: 22971618  bytes
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing. Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967