Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Inhaken met sociale media in 60 minuten
Hoofdkenmerken
Auteur: Waardenburg, Thijs
Titel: Inhaken met sociale media in 60 minuten
Uitgever: Haystack, Uitgeverij
ISBN: 9789461262813
Serie: Digitale trends en tools in 60 minuten
Editie: 1. ed
Prijs: € 12.50
Verschijningsdatum: 05-04-2018
Bericht: Uitverkocht niet meer leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Bedrijfskunde alg.
Boeksoort: O
Taal: Nederlands
Imprint: Haystack, Uitgeverij
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: E-book
Paginas: 60
Bestandsgrootte: 200137  bytes
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Met creatieve content die slim inhaakt op actuele gebeurtenissen kun je elke dag nieuwe mensen bereiken. Goedkoper dan adverteren op sociale media, en sympathieker bovendien. Thijs Waardenburg en Komala Mazerant leggen uit hoe je kansrijke inhakers bedenkt en communiceert om je bereik op sociale media te vergroten. Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips& tricks.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967