Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Maak je naam onvergetelijk Zo bedenk je een bedrijfsnaam die wél werkt Maak je naam onvergetelijk Zo bedenk je een bedrijfsnaam die wél werkt
Hoofdkenmerken
Auteur: Hülsmann, Floris
Titel: Maak je naam onvergetelijk Zo bedenk je een bedrijfsnaam die wél werkt
Uitgever: Haystack, Uitgeverij
ISBN: 9789461262936
Editie: 1. ed
Prijs: € 18,50
Verschijningsdatum: 01-10-2018
Bericht: Leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Bedrijfskunde alg.
Taal: dut
Imprint: Haystack, Uitgeverij
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 160
 

Inhoud:

[Inhoudsopgave]: Voorwoord Inleiding: Waarom namen? 1. Ja, maar ik heb toch al een naam? 2. Zeven redenen voor een sterke naam 3. Waar heb je namen voor nodig? 4. Wat maakt een naam onvergetelijk? 5. Breng alles in kaart 6. Uitgangspunten voor je naam 7. Vind je creatieve mojo 8. Aan de slag 9. Hoe goed is je naam? 10. De (on)mogelijkheden van namen 11. Je naam registreren 12. Naam en vorm 13. Hoe gebruik je AI voor je naam? Tot slot Dankwoord[Flaptekst]: Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo'n naam? In dit boek deelt namenexpert Floris Hülsmann al zijn geheimen voor het vinden van goede bedrijfsnamen en merknamen. Hij ontwikkelde een succesvolle methode om originele en pakkende namen te bedenken die wél opvallen tussen de honderdduizenden namen die elk jaar worden bedacht. Een naam die zich in het hoofd van je klanten nestelt om nooit meer los te laten. De naam die jouw bedrijf en je producten en diensten extra aantrekkelijk én dus onvergetelijk maakt. Met de methode in Maak je naam onvergetelijk vind je altijd de juiste naam. Je ontdekt bovendien hoe je de naam kunt gebruiken voor geslaagde marketingcampagnes en wat er allemaal wel en niet mag met namen. Floris Hülsmann (1970) is eigenaar van naamcreatiebureau Namarama. Hij werkte jarenlang als copywriter in de reclame en won veel prijzen voor originele en succesvolle reclamecampagnes. Hij heeft zich gespecialiseerd in het ontwikkelen van merknamen en werkt voor diverse opdrachtgevers in binnen- en buitenland, zoals Zilveren Kruis, TUI en Leenbakker.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967