Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Het succes van internal branding
Hoofdkenmerken
Auteur: Eck, Marc van
Titel: Het succes van internal branding
Uitgever: Koninklijke Boom Uitgevers
ISBN: 9789043027700
Editie: 1. ed
Prijs: € 25.95
Verschijningsdatum: 13-04-2013
Bericht: DOWNLOAD
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Marketing
Boeksoort: O
Taal: dut
Imprint: Boom
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: E-book
Bestandsgrootte: 2205291  bytes
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Sterke merken zijn succesvol omdat ze veel fans hebben die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder kopen. Dit leidt tot betere financiƫle resultaten en meer medewerkers die het naar hun zin hebben. De dagen dat je fans kon maken met loze beloftes zijn voorbij. Een merk is aantrekkelijk als het een specifieke verwachting oproept en die altijd waarmaakt. Om dit te realiseren is een sterke merkpositionering nodig. Dit boek gaat over het creƫren van een sterke merkpositionering die past bij de organisatie en tegelijkertijd aantrekkelijk voor klanten is. Essentieel hierbij is het `doorvertalen van de merkpositionering naar de werkvloer zodat medewerkers die als vanzelf gaan beleven. Het succes van Internal Branding biedt theoretische onderbouwing, heldere en praktische modellen en staat boordevol praktische tips en voorbeelden uit de praktijk. Een aantal klantcases is uitgewerkt, zoals Hi, VVV, Eneco, Etos en Zuyd Hogeschool, en bevat interviews met de eindverantwoordelijken. Internal Branding is in alle sectoren van de maatschappij relevant. En het is geen onderwerp van alleen marketing, HR of communicatie, maar ook van algemeen management en de directie. Over de auteurs De auteurs zijn allen werkzaam bij strategisch adviesbureau Business Openers dat Internal Branding op de kaart heeft gezet en vele merken helpt bij hun merkpositionering. Marc van Eck en Ellen Leenhouts zijn mede-auteur van Internal Branding in de praktijk, dat door het Tijdschrift van Marketing werd uitverkozen tot beste marketingboek van het jaar 2008, en van Businessplan op 1 A4 word succesvoller met OGSM, dat een tijdlang nummer 1 stond op Managementboek.nl.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967