Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Introduction to Electronic Commerce and Social Commerce
Hoofdkenmerken
Auteur: Turban, Efraim; Whiteside
Titel: Introduction to Electronic Commerce and Social Commerce
Uitgever: Springer International
ISBN: 9783319843155
Serie: Springer Texts in Business and
Editie: Softcover reprint of the original 4th ed. 2017
Land van oorsprong: Switzerland
Prijs: € 79,85
Verschijningsdatum: 18-08-2018
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: General (US: Trade)
Categorie: Business mathematics & systems
Taal: English
Geillustreerd: 60 Tables, color; 63 Illustrations, color; 11 Illustrations, black and white; XXV, 435 p. 74 illus., 63 illus. in color.
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 435
Hoogte mm.: 279
Breedte mm.: 210
Gewicht gr.: 1163
 

Inhoud:

and a Companion Website that includes EC support technologies as well as online files.The book is organized into 12 chapters grouped into 6 parts. Part 2 focuses on EC Applications, while Part 3 looks at Emerging EC Platforms, with two new chapters on Social Commerce and Enterprise Social Networks.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967