Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Classroom Culture in China Collective Individualism Learning Model
Hoofdkenmerken
Auteur: Zhu, Xudong; Li, Jian
Titel: Classroom Culture in China Collective Individualism Learning Model
Uitgever: Springer Verlag, Singapore
ISBN: 9789811518263
ISBN boekversie: 9789811518270
Serie: Perspectives on Rethinking and Reforming Education
Editie: 2020 ed.
Land van oorsprong: Singapore
Prijs: € 130,49
Verschijningsdatum: 10-12-2019
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Educational psychology
Geillustreerd: 4 Illustrations, black and white; XV, 122 p. 4 illus.
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 122
Hoogte mm.: 235
Breedte mm.: 155
 

Inhoud:

This book comprehensively examines classroom culture in the Chinese context and develops the model of “collective-individualism-based learning.” Classroom culture plays a fundamental role in constructing students’ learning competencies, perceptions, and behaviors.
 

Inhoudsopgave:

Singapore
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967