Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
De internet-televisierevolutie de tv-kijker bepaalt, de adverteerder betaalt!
Hoofdkenmerken
Auteur: Vijlbrief, John M.
Titel: De internet-televisierevolutie de tv-kijker bepaalt, de adverteerder betaalt!
Uitgever: BIM Media BV
ISBN: 9789462450806
Editie: 1. ed
Prijs: € 8,99
Verschijningsdatum: 04-06-2014
Bericht: Uitverkocht niet meer leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Internet
Taal: Nederlands
Imprint: Academic service
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: E-book
Paginas: 177
Bestandsgrootte: 5704853  bytes
 

Inhoud:

[Flaptekst]: De komst van internet, social media, YouTube etc. heeft de wereld veranderd. De grootste verandering staat echter op het punt van beginnen: internetTV. Ofwel de vernieuwing van `het oude televisie kijken naar `de nieuwe interactieve televisiebelevenis waarbij de kijker het volledig voor het zeggen krijgt. Bestaande grote, bekende bedrijven en organisaties zullen met eigen internetTV-kanalen komen en zo direct concurreren met de bekende omroepen die naar internet verhuizen. Immers, het huidige televisiesysteem is volledig uit de tijd. Er komt dus ook een einde aan die volgens sommigen irritante, langdurige televisiecommercialblokken. Bij internetTV betaalt de adverteerder de kijker en ontstaat een grote vraag naar sterk gevarieerde videocontent, waarbij de kijker zijn eigen pakket samenstelt. Je leest alles over heden, verleden en toekomst van het fenomeen `televisie in dit boek. Over de auteur John M. Vijlbrief werkt al ruim 35 jaar als zelfstandig consultant/ producent van video- en multimedia-projecten alsmede internetTV-producties. Hij schreef eerder al diverse boeken over audiovisuele communicatie.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967