Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
De gehaakte aardbei waarom klanten en marketeers elkaar niet begrijpen
Hoofdkenmerken
Auteur: Postma, Paul
Titel: De gehaakte aardbei waarom klanten en marketeers elkaar niet begrijpen
Uitgever: Haystack, Uitgeverij
ISBN: 9789461260017
Editie: Heruitgave. ed
Prijs: € 12,99
Verschijningsdatum: 16-02-2011
Bericht: Uitverkocht niet meer leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Marketing
Taal: Nederlands
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: E-book
Bestandsgrootte: 522468  bytes
 

Inhoud:

[Flaptekst]: De gehaakte aardbei - Waarom klanten en marketeers elkaar niet begrijpen Marketeers investeren veel geld in mensen die hun producten nooit kopen. Ze bedenken commercials die hun klanten niet begrijpen. En veranderen bekende merken in nietszeggende woorden omdat dit beter past in hun strategie. Mannen staan intussen met hun terreinauto's fluitend vast in de file. Vrouwen kopen schoenen waarop ze niet kunnen lopen. En je kinderen komen thuis met een portemonnee in de vorm van een gehaakte aardbei. Waarom begrijpen klanten en marketeers elkaar niet? De verklaring is even simpel als verrassend. De manier waarop marketeers in hun werk hun brein gebruiken staat haaks op de manier waarop klanten bij het kopen hun brein gebruiken.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967