Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Ending the Management Illusion: How to Drive Business Results Using the Principles of Behavioral
Hoofdkenmerken
Auteur: Shefrin, Hersh
Titel: Ending the Management Illusion: How to Drive Business Results Using the Principles of Behavioral
Uitgever: McGraw-Hill Education - Europe
ISBN: 9780071494731
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 45,24
Verschijningsdatum: 16-06-2008
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: Professional & Vocational
Categorie: Budgeting & financial management
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 320
Hoogte mm.: 237
Breedte mm.: 160
Dikte mm.: 31
Gewicht gr.: 634
 

Inhoud:

Addresses the biases that can take you or your organization off course and shows how to run psychologically smart businesses. This book explores the psychological barriers you experience, and delivers techniques for breaking through these barriers. It helps you to integrate your processes for accounting, planning, and incentives.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967