Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Digital Marketing and Social Media Strategies for Tourism and Hospitality Organizations
Hoofdkenmerken
Auteur: Ozturk, Assistant Professor
Titel: Digital Marketing and Social Media Strategies for Tourism and Hospitality Organizations
Uitgever: Goodfellow Publishers Limited
ISBN: 9781911635482
ISBN boekversie: 9781911635499
Serie: Advances in Tourism Marketing
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 55,09
Verschijningsdatum: 31-03-2022
Bericht: Leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Tourism industry
Geillustreerd: 40 Figures
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 256
Hoogte mm.: 154
Breedte mm.: 235
Dikte mm.: 17
Gewicht gr.: 378
 

Inhoud:

Digital marketing and online social media platforms have become the cornerstones to the success of places and accommodation. This edited volume investigates the current status of digital marketing and social media utilization by both travellers and service providers and explores future digital marketing and social media research trends.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967