Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Ability, Inequality and Post-Pandemic Schools Rethinking Contemporary Myths of Meritocracy
Hoofdkenmerken
Auteur: Bradbury, Alice
Titel: Ability, Inequality and Post-Pandemic Schools Rethinking Contemporary Myths of Meritocracy
Uitgever: Bristol University Press
ISBN: 9781447347026
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 28.99
Verschijningsdatum: 11-06-2021
Bericht: Leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Primary & middle schools
Geillustreerd: 4 Tables, black and white; 3 Illustrations, black and white
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 184
Hoogte mm.: 156
Breedte mm.: 233
Dikte mm.: 14
Gewicht gr.: 294
 

Inhoud:

Alice Bradbury discusses how the meritocracy myth reinforces educational inequalities and analyses how the recent educational developments of datafication and neuroscience might challenge how we classify and label children as we rebuild a post-pandemic schooling system.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967