Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Python for Marketing Research and Analytics
Hoofdkenmerken
Auteur: Schwarz, Jason S.; Chapman
Titel: Python for Marketing Research and Analytics
Uitgever: Springer Nature Switzerland AG
ISBN: 9783030497194
ISBN boekversie: 9783030497200
Editie: 2020 ed.
Land van oorsprong: Switzerland
Prijs: € 86,99
Verschijningsdatum: 03-11-2020
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Mathematical & statistical software
Geillustreerd: 79 Illustrations, color; 11 Illustrations, black and white; XI, 272 p. 90 illus., 79 illus. in color.
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 272
Hoogte mm.: 279
Breedte mm.: 210
 

Inhoud:

This book provides an introduction to quantitative marketing with Python. This book is designed for three groups of readers: experienced marketing researchers who wish to learn to program in Python, coming from tools and languages such as R, SAS, or SPSS;
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967