Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
De gehaakte aardbei waarom klanten en marketeers elkaar niet begrijpen De gehaakte aardbei waarom klanten en marketeers elkaar niet begrijpen
Hoofdkenmerken
Auteur: Postma, Paul
Titel: De gehaakte aardbei waarom klanten en marketeers elkaar niet begrijpen
Uitgever: Paul Postma Marketing Consulta
ISBN: 9789077881477
Editie: 1. ed
Prijs: € 16,95
Verschijningsdatum: 01-10-2008
Bericht: Leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Marketing
Taal: Nederlands
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 175
 

Inhoud:

[Flaptekst]: DE GEHAAKTE AARDBEI - WAAROM KLANTEN EN MARKETEERS ELKAAR NIET BEGRIJPEN Marketeers investeren veel geld in mensen die hun producten nooit kopen. Ze bedenken commercials die hun klanten niet begrijpen. En veranderen bekende merken in nietszeggende woorden omdat dit beter past in hun strategie. Mannen staan intussen met hun terreinauto’s fl uitend vast in de file. Vrouwen kopen schoenen waarop ze niet kunnen lopen. En je kinderen komen thuis met een portemonnee in de vorm van een gehaakte aardbei. Waarom begrijpen klanten en marketeers elkaar niet? De verklaring is even simpel als verrassend. De manier waarop marketeers in hun werk hun brein gebruiken staat haaks op de manier waarop klanten bij het kopen hun brein gebruiken. De internationaal bekende marketingautoriteit Paul Postma combineert zijn praktische ervaring met scherpe observaties uit het dagelijks leven. Dit boek bevat zijn populaire columns over het onbegrip tussen klanten en marketeers uit het Tijdschrift voor Marketing.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967