Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Direct to Consumer Playbook The Stories and Strategies of the Brands that Wrote the DTC Rules
Hoofdkenmerken
Auteur: Stevens, Mike
Titel: Direct to Consumer Playbook The Stories and Strategies of the Brands that Wrote the DTC Rules
Uitgever: Kogan Page Ltd
ISBN: 9781398605428
ISBN boekversie: 9781398605435
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 39.14
Verschijningsdatum: 03-05-2022
Bericht: Leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing management
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 224
Hoogte mm.: 156
Breedte mm.: 234
Dikte mm.: 17
Gewicht gr.: 356
 

Inhoud:

Discover how any brand can drive a winning direct to consumer strategy, irrespective of market segments, with insight and lessons from the global companies who have made their DTC business a success.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967