Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Practical Guide to Achieving Customer Satisfaction in Events and Hotels
Hoofdkenmerken
Auteur: Berners, Philip
Titel: Practical Guide to Achieving Customer Satisfaction in Events and Hotels
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9780367723859
ISBN boekversie: 9781000617733
Serie: The Practical Guide to Events and Hotel Management Series
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 55,09
Verschijningsdatum: 18-07-2022
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Events management industries
Geillustreerd: 2 Tables, black and white; 23 Line drawings, black and white; 1 Halftones, black and white; 24 Illustrations, black and white
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 180
Hoogte mm.: 154
Breedte mm.: 234
Dikte mm.: 18
Gewicht gr.: 304
 

Inhoud:

The Practical Guide to Achieving Customer Satisfaction in Events and Hotels is the 4th title in the Routledge series The Practical Guide to Events and Hotel Management and presents expert-led insight of customer service best practice within events and hotels.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967