Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Handboek AI voor marketing en groei Marketing in het tijdperk van kunstmatige intelligentie
Hoofdkenmerken
Auteur: Petersen, Patrick
Titel: Handboek AI voor marketing en groei Marketing in het tijdperk van kunstmatige intelligentie
Uitgever: Duuren Media, Van
ISBN: 9789463563178
Editie: 1. ed
Prijs: € 39,99
Verschijningsdatum: 26-09-2023
Bericht: Leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Marketing
Taal: dut
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 320
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Het hybride handboek behandelt de inzet van AI en digitale marketing, de optimalisatie van de klantbeleving, contentcreatie en data-analyse om zo efficiƫnter te groeien! Na big data, machine learning, algoritmisch structureren en automatisch leren draait het anno 2023 om kunstmatige intelligentie en de mogelijkheid machines mensachtige vaardigheden te laten vertonen. Het management- en leerboek Handboek AI draait om de kansen van AI op het gebied van redeneren, dataverwerking, analyseren, educatie en creatie. Het praktische boek focust op het wat en hoe: hoe laten we AI de complexe alledaagse taken uitvoeren om werk te vergemakkelijken? Het hybride boek behandelt de inzet van AI bij de creatie en bewerking van content, het opzetten van een digitalemarketingmix, het gebruik van AI om de klantbeleving te verbeteren en data-analyse om efficiƫnter te groeien. Een hybride handboek over AI met veel digitale bijlagen op de website www.handboek.ai Focus op wat en hoe, kortom een praktijkgericht boek AI in combinatie met marketing, klantbeleving, analyses, redenering, planning, educatie en creatie. Trefwoorden: ai marketing
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967