Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Hoofdkenmerken
Auteur: Smith, Andrew
Titel: Consumer Decision-Making, Analytics and AI
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9781032830445
ISBN boekversie: 9781040383827
Serie: Routledge Studies in Marketing
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 210,25
Verschijningsdatum: 27-06-2025
Bericht: Nog niet verschenen
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Artificial intelligence
Geillustreerd: 11 Tables, black and white; 26 Line drawings, black and white; 26 Illustrations, black and white
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 142
Hoogte mm.: 234
Breedte mm.: 156
Gewicht gr.: 460
 

Inhoud:

Based on extant and emerging research the book presents new evidence and innovative theoretical structures and concepts to explore how data analytics and AI can influence consumer thinking and behaviour. It is a seminal work on a complex but urgent issue in social and behavioural science.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967