Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Brand Design, 7e herziene editie ePUB
Hoofdkenmerken
Auteur: Ruud Boer
Titel: Brand Design, 7e herziene editie ePUB
Uitgever: Pearson Benelux
ISBN: 9789043043403
ISBN boekversie: 9789043043397
Editie: 7
Prijs: € 34,65
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: General
Taal: Dutch
Imprint: Pearson Benelux
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: E-book
 

Inhoudsopgave:

Met de introductie van zijn boek heeft Ruud Boer het begrip Brand Design op de kaart gezet in boardrooms, bij marketingafdelingen en als onderdeel van diverse hbo-opleidingen. Met ruim 25.000 verkochte exemplaren heeft de toepassing van zijn Brand Design-model succes gebracht voor veel b2b- en b2c-merken.\n\nDeze herziene zevende editie is weer actueel, onder andere met een paragraaf over generatieve AI. De praktische modellen, bondige theorie, makkelijk leesbare tekst en vele visuele praktijkvoorbeelden maken het boek toegankelijk voor gevorderde en beginnende marketeers.\n\nBij dit boek hoort een toegangscode voor MyLab: een online leeromgeving met ondersteunend materiaal voor zowel studenten als docenten. Je vindt hier bijvoorbeeld het boek in digitale vorm (eText), een begrippentrainer, oefeningen, modellen en checklists. Nieuw op MyLab zijn 20 Mini-Cases waarin Register Marketeers je een kijkje achter de schermen geven.\n\n‘Het standaardwerk voor het bouwen van merken.’ − Harry van Delft, Associate Professor Agrifood Marketing bij HAS University of Applied Sciences\n‘Fantastisch dat we een autoriteit hebben die ons zo treffend en praktisch toelicht hoe strategische marketingprincipes kunnen worden verbeeld.’ − Luuk Ros, Team Lead Content \u0026 Community DDMA (Data Driven Marketing Association)\n‘Interessant voor iedere marketeer.’ − MarketingTribune\n\nRuud Boer is Register Marketeer (RM) en was als marketeer verantwoordelijk voor de mooie merken Bols, Red Band, Venco, Reebok, LU en Liga. Daarna was hij 25 jaar directeur-eigenaar van het Brand Design-bureau Bataafsche Teeken Maatschappij. Nu helpt hij als directeur-eigenaar van Merk-Expert BV b2b- en b2c-klanten om te groeien vanuit merkstrategie en -vormgeving. Met 1-op-1 marketing coaching helpt hij marketeers om succesvol te zijn. Hij is voorzitter van de NIMA Brand Design Community, geeft les bij de Beeckestijn Business School en geeft Brand Design-workshops en -presentaties.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967