Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Dragonfly Effect Quick, Effective, and Powerful Ways To Use Social Media to Drive Social Change
Hoofdkenmerken
Auteur: Aaker, Jennifer; Smith, Andy
Co Auteur: Dan Ariely
Titel: Dragonfly Effect Quick, Effective, and Powerful Ways To Use Social Media to Drive Social Change
Uitgever: John Wiley & Sons Inc
ISBN: 9780470614150
ISBN boekversie: 9780470885604
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 27.79
Verschijningsdatum: 15-10-2010
Bericht: Leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: E-commerce: business aspects
Dewey code: 658.872
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 240
Hoogte mm.: 214
Breedte mm.: 141
Dikte mm.: 23
Gewicht gr.: 370
 

Inhoud:

Proven strategies for harnessing the power of social media to drive social change Many books teach the mechanics of using Facebook, Twitter, and YouTube to compete in business. But no book addresses how to harness the incredible power of social media to make a difference.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967