Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Rising Tide Lessons from 165 Years of Brand Building at Procter & Gamble
Hoofdkenmerken
Auteur: Dyer, Davis; Dalzell
Titel: Rising Tide Lessons from 165 Years of Brand Building at Procter & Gamble
Uitgever: Harvard Business Review Press
ISBN: 9781591391470
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 42.90
Verschijningsdatum: 01-07-2004
Bericht: Tijdelijk niet leverbaar - in herdruk
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Geillustreerd: Illustrations
Dewey code: 338.767
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 496
Hoogte mm.: 162
Breedte mm.: 243
Dikte mm.: 33
Gewicht gr.: 924
 

Inhoud:

Features the history of brand innovation at Procter & Gamble, one of the most successful consumer goods companies in the world. This book presents the secrets of longtime success of dozens of superstar brands. Case study sections in it offer lessons in: business reinvention, building new markets and capabilities, brand excellence, and more.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967