Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
What's the Big Idea Creating and Capitalizing on the Best Management Thinking
Hoofdkenmerken
Auteur: Davenport, Thomas H.; Prusak
Titel: What's the Big Idea Creating and Capitalizing on the Best Management Thinking
Uitgever: Harvard Business Review Press
ISBN: 9781578519316
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 42.90
Verschijningsdatum: 01-05-2003
Bericht: Tijdelijk niet leverbaar - in herdruk
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Organizational theory & behaviour
Geillustreerd: Illustrations
Dewey code: 658.4
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 256
Hoogte mm.: 243
Breedte mm.: 162
Gewicht gr.: 555
 

Inhoud:

Offers tools and frameworks for assessing the merits of the top business gurus, scanning and tracking emerging ideas in the marketplace, and distinguishing promising ideas from rhetoric. This book also covers refining ideas to suit organization's particular needs, packaging and selling the idea internally, and ensuring successful implementation.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967