Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Marketing As Strategy Understanding the CEO's Agenda for Driving Growth and Innovation
Hoofdkenmerken
Auteur: Kumar, Nirmalya
Titel: Marketing As Strategy Understanding the CEO's Agenda for Driving Growth and Innovation
Uitgever: Harvard Business Review Press
ISBN: 9781591392101
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 38.61
Verschijningsdatum: 05-05-2004
Bericht: Tijdelijk niet leverbaar - in herdruk
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Geillustreerd: Illustrations
Dewey code: 658.802
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 288
Hoogte mm.: 163
Breedte mm.: 242
Dikte mm.: 26
Gewicht gr.: 580
 

Inhoud:

CEOs are more than frustrated by marketing's inability to deliver results. Has the profession lost its relevance? This work argues that, while the function of marketing has lost ground, the importance of marketing as a mind-set-geared toward customer focus and market orientation-has gained momentum across the entire organization.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967