Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
United We Brand How to Create a Cohesive Brand That's Seen, Heard, and Remembered
Hoofdkenmerken
Auteur: Moser, Mike
Titel: United We Brand How to Create a Cohesive Brand That's Seen, Heard, and Remembered
Uitgever: Harvard Business Review Press
ISBN: 9781578517985
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 34,32
Verschijningsdatum: 01-04-2003
Bericht: Tijdelijk niet leverbaar - in herdruk
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Geillustreerd: Illustrations
Dewey code: 658.827
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 192
Hoogte mm.: 242
Breedte mm.: 165
Dikte mm.: 21
Gewicht gr.: 468
 

Inhoud:

Offers a hands-on action plan for building a cohesive brand strategy from the ground up. This book guides readers through the four key components of brand strategy: identifying core values, creating a focused brand message, developing a distinctive brand personality, and choosing a consistent set of brand icons.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967