Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Cross channel excellence handboek voor geïntegreerd kanalenmanagement voor maximale klantwaarde in marketing sales en service Cross channel excellence handboek voor geïntegreerd kanalenmanagement voor maximale klantwaarde in marketing sales en service
Hoofdkenmerken
Auteur: Hoogveld, Mike
Titel: Cross channel excellence handboek voor geïntegreerd kanalenmanagement voor maximale klantwaarde in marketing sales en service
Uitgever: Koninklijke Boom Uitgevers
ISBN: 9789491560026
Editie: 1. ed
Prijs: € 40,50
Verschijningsdatum: 01-10-2012
Bericht: Uitverkocht niet meer leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Marketing
Taal: Nederlands
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Genomineerd voor de PIM marketing literatuurprijs! Cross Channel Excellence Handboek voor geïntegreerd omnichannel management voor maximale klantwaarde in marketing, sales en service Leidinggevenden in marketing, sales en service krijgen het steeds moeilijker. Hun afdelingen weigeren om samen te werken. Terwijl de markt razendsnel verandert. Door de voortschrijdende digitalisering groeit het aantal communicatie- en distributiekanalen steeds verder. En de klanten en prospects gebruiken steeds meer van die kanalen dwars door elkaar heen in hun oriëntatie, koop en gebruiksprocessen. Bovendien treden er onverwachte concurrenten toe die het'kanalenspel' beter beheersen. De enige oplossing is het implementeren van een geïntegreerde multichannel aanpak waarbij de strategie, structuren, processen en systemen naadloos op elkaar afgestemd zijn. En dit vormt in de meeste organisaties een enorme uitdaging. 'Cross channel excellence' beschrijft op een praktische manier hoe een multichannel aanpak op een optimale manier kan worden geïmplementeerd en gemanaged. De methode is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek, aangevuld met jarenlange ervaringen uit de harde marketing en sales praktijk. Een'must read' boek voor iedere directeur en leidinggevende in marketing, sales en service die een doorbraak wil realiseren naar maximale ROI. Over de auteur: Mike Hoogveld is associate partner bij Holland Consulting Group en ruim 15 jaar actief op het snijvlak van marketing, sales en service. Als beëdigd register marketeer is hij een veel gevraagd adviseur, met als specialisme het begeleiden van ondernemingen in hun transitie naar de omnichannel organisatie. Ook is hij gastdocent op diverse universiteiten en business schools en behoort hij in Nederland tot de meest geboekte sprekers over marketing en sales. Als promovendus doet Hoogveld daarnaast wetenschappelijk onderzoek naar succesfactoren in omnichannel management. Tevens is hij lid van de NIMA examencommissie'Customer Insight'.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967