Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Hondenbrokken ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van? Hondenbrokken ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van?
Hoofdkenmerken
Auteur: Burgers, Jos
Titel: Hondenbrokken ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van?
Uitgever: Van Duuren Management B.V.
ISBN: 9789089650191
ISBN boekversie: 9789089650702
Editie: 1. ed
Prijs: € 21.50
Verschijningsdatum: 03-04-2009
Bericht: Leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Management alg.
Taal: dut
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 121
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid? Tim, de eigenaar van een dierenspeciaalzaak, gaat in deze managementroman samen met zijn medewerkers op zoek naar het antwoord op de vraag waar klanten nu écht gelukkig van worden. Hij ontdekt dat klanten eigenlijk maar één ding willen: goed geholpen worden. Dat klinkt eenvoudiger dan het is, want klanten goed helpen blijkt veel te omvatten. Maar wie het onder de knie krijgt, wordt daarvoor rijkelijk beloond met trouwe klanten, die door mond-tot-mondreclame ook nog eens zorgen voor nieuwe klanten.Hondenbrokken is een aanstekelijk verhaal voor iedereen die zijn klantgerichtheid intern of extern wil verbeteren. Het boek biedt op een speelse manier verhelderende inzichten en handige tips voor de dagelijkse praktijk in zowel profit- als non-profitorganisaties.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967