Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Hoe pak je een oen zijn poen de psychologie van het overtuigen
Hoofdkenmerken
Auteur: Pot, L.
Illustrator: Snoei, A.
Titel: Hoe pak je een oen zijn poen de psychologie van het overtuigen
Uitgever: Haystack, Uitgeverij
ISBN: 9789077881545
Editie: 3. ed
Prijs: € 12.50
Verschijningsdatum: 19-05-2009
Bericht: Leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Marketing
Taal: dut
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 144
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Hoe kun je mensen overhalen om meer geld uit te geven dan ze van plan zijn? Waarom is ook bij sales het voorspel zo belangrijk? En waarom vergeet je de titel van dit boek nooit meer? Op deze en nog veel meer vragen vind je het antwoord in dit boek. Hoe pak je een OEN zijn POEN bevat verbluffende resultaten van sociaal-psychologische experimenten, vertaald naar de marketing- en salespraktijk van alledag. Wie denkt dat mensen een vrije wil hebben, weet na het lezen van dit boek wel beter. In werkelijkheid laten de hersenen van elke consument zich moeiteloos beïnvloeden door verkopers en marketeers. Lees dit boek en ontdek hoe je mensen met enkele eenvoudige psychologische vuistregels voortaan efficiënt van hun geld kunt scheiden. Auteur Leo Pot is succesvol manager, marketingdeskundige en schrijver van het enthousiast ontvangen managementboek'Kunst in zaken' (2006) en van'Hoe pak je een oen zijn poen' (2009).
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967