Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Handboek Direct Marketing 3.0 & offline Handboek Direct Marketing 3.0 & offline
Hoofdkenmerken
Auteur: Postma, Paul
Redacteur: Kolk, Sjoukje van der
Titel: Handboek Direct Marketing 3.0 & offline
Uitgever: Wolters Kluwer
ISBN: 9789013089721
Editie: 2
Prijs: € 35,95
Verschijningsdatum: 01-06-2011
Bericht: Niet leverbaar - uitverkocht
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Marketing
Taal: Nederlands
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Omschrijving Het Handboek Direct Marketing 3.0 - Online& Offline is het standaardwerk voor de marketingperiode met internet, met mobiel en met sociale netwerken. Het beschrijft hoe commerciƫle processen van marketing, verkoop en services via media worden uitgevoerd. Dit handboek analyseert van alle media de belangrijke kenmerken en geeft aan hoe die in commerciƫle processen het beste kunnen worden gebruikt. De kracht van de combinatie met data-analyse wordt uitgebreid behandeld. Evenals het vormgeven van de organisatie en de juridische aspecten. Dit handboek omvat het direct marketingproces vanaf de strategische keuzes tot de praktische uitvoering. Compleet met acht praktijkcases, waaronder met sociale netwerken.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967