Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
De act factor hoe opmerkelijke activatie mensen in beweging De act factor hoe opmerkelijke activatie mensen in beweging
Hoofdkenmerken
Auteur: Heijer, Tim den
Titel: De act factor hoe opmerkelijke activatie mensen in beweging
Uitgever: Vior Webmedia V.O.F.
ISBN: 9789082152104
Editie: 1
Prijs: € 19.95
Verschijningsdatum: 02-12-2013
Bericht: Niet leverbaar - uitverkocht
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Reclame
Taal: Nederlands
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 108
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Merken maken reclame om resultaat te behalen. Zo makkelijk als dat klinkt, zo moeilijk is het in de praktijk van vandaag. Adverteren en communiceren is niet meer genoeg om de consument in beweging te krijgen. Activeren is het motto. Op een manier die de merkwaarden benut en versterkt. Merken en mensen bij elkaar brengen, dat vereist creativiteit, mensenkennis, expertise en een focus op dingen dóen. Het vraagt om een aanpak die zo relevant en opMERKelijk is dat de consument er graag mee aan de slag wil. Een aanpak, kortom, met de Act Factor.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967