Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Handboek online conversie haal meer uit online; leer van experts Handboek online conversie haal meer uit online; leer van experts
Hoofdkenmerken
Auteur: Petersen, Patrick
Titel: Handboek online conversie haal meer uit online; leer van experts
Uitgever: Boom Uitgevers Meppel
ISBN: 9789491560699
Editie: 1
Prijs: € 38,50
Verschijningsdatum: 02-06-2014
Bericht: Niet leverbaar - uitverkocht
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Marketing
Taal: Nederlands
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Online marketeer, docent, auteur, internetondernemer, columnist, spreker en marketeer Patrick Petersen (1972) studeerde in 1997 af op de'Integratie van internet binnen de marketing-en-communicatiemix van grote organisaties in Nederland'. Deze scriptie resulteerde in een groot aantal eigen marketingmodellen en een uitgesproken visie over hoe online marketing met succes in te zetten. De gedreven internetondernemer (zie onder andere Educator.nl, AtMost.nl en AtMost.TV) werkt of werkte voor organisaties zoals DELTA, EY, Heineken Music Hall, Allure, De Hypotheekshop, Heijmans, Trendhopper, Bouwfonds, Dynamis, Hästens, SNS Reaal, TU Delft, IKEA Nederland, JAAP.nl, Adformatie, de Roterogroep en Delta Lloyd. Petersen - bekend als @onlinemarketeer op Twitter - deelt als fanatiek blogger en vlogger zijn inzichten op blogs zoals Marketingtribune.nl, Adformatie.nl, Dutchcowboys.nl en Socialmedia.nl. Het praktische Handboek Online Conversie (HOC) is een management- en studieboek. Niet alleen theorie maar ook harde quick wins op gebied van online optimalisatie. Het boek staat vol quick wins, cijfers, modellen, wetenschappelijke onderzoeken, feiten, do's en don'ts, cases en interviews met optimalisatie-experts. De praktische marketingmodellen worden daadwerkelijk ingezet bij conversieoptimalisatie in organisaties. Het HOC leunt zwaar op de praktijk. Het praktisch leer-, maar ook doe-boek maakt een einde aan het inzetten van zomaar wat online uitingen. In het HOC staat het optimaliseren van het bereik (Reach), de betrokkenheid van de doelgroep (Engagement), activatie (Activate) en het omzetten naar resultaat centraal (Nurture). De digitale aanvullingen - zoals cases, presentaties en video's - op de ondersteunende site www.handboekonlineconversie.nl en ook @conversieboek benadrukken de toon van het boek: meer resultaat met online! Leer van experts.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967