Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
New Teacher Identity and Regulative Government The Discursive Formation of Pr
Hoofdkenmerken
Auteur: Brown, Tony; McNamara, Olwen
Titel: New Teacher Identity and Regulative Government The Discursive Formation of Pr
Uitgever: Springer-Verlag New York Inc.
ISBN: 9780387239712
ISBN boekversie: 9780387239729
Serie: Mathematics Teacher Education
Editie: 2005 ed.
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 146.40
Verschijningsdatum: 14-01-2005
Bericht: Tijdelijk niet leverbaar - levertijd onbekend
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: Professional & Vocational
Categorie: Primary & middle schools
Geillustreerd: X, 208 p.
Dewey code: 372.7044
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 208
Hoogte mm.: 235
Breedte mm.: 155
Gewicht gr.: 1080
 

Inhoud:

But rather than starting out with a conception of mathematics derived from the many histories mathematics might claim as its own we centre the analysis instead within the social practices that surround the teaching of the subject to children aged four to eleven in English primary schools today.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967