Hoofdkenmerken
Auteur:
Taylor, Peter J.
Redactie:
Taylor, Peter J.
Titel:
Challenging Mathematics In and Beyond the Classroom The 16th ICMI Study
Uitgever:
Springer-Verlag New York Inc.
ISBN:
9780387096025
ISBN boekversie:
9780387096032
Serie:
New ICMI Study Series
Editie:
2009 ed.
Land van oorsprong:
United States
Prijs:
€ 186,33
Verschijningsdatum:
01-11-2008
Bericht:
Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau:
Professional & Vocational
Categorie:
Educational: Mathematics & numeracy
Geillustreerd:
5 Tables, black and white; 5 Illustrations, black and white; XIII, 337 p. 5 illus.
Dewey code:
510.71
Technische kenmerken
Verschijningsvorm:
Hardback
Paginas:
337
Hoogte mm.:
235
Breedte mm.:
155
Gewicht gr.:
1480
Inhoud:
In the mid 1980s, the International Commission on Mathematical Instruction (ICMI) inaugurated a series of studies in mathematics education by comm- sioning one on the influence of technology and informatics on mathematics and its teaching.