Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Demarketing
Hoofdkenmerken
Auteur: Blythe, Jim
Redactie: Blythe, Jim (Westminster University, UK)
Redacteur: Bradley, Nigel
Titel: Demarketing
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9780415816489
ISBN boekversie: 9781135070410
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 74,49
Verschijningsdatum: 21-10-2013
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Geillustreerd: 14 Tables, black and white; 9 Line drawings, black and white; 5 Halftones, black and white; 14 Illustrations, black and white
Dewey code: 658.8
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 240
Hoogte mm.: 231
Breedte mm.: 163
Dikte mm.: 14
Gewicht gr.: 370
 

Inhoud:

This is the first book to cast light on the secretive, counterintuitive world of de-marketing: a process whereby a company actively, for whatever reasons, tries to decrease demand of its product. Via insightful case studies from a selection of thought leaders, this book deconstructs de-marketings mysteries and demonstrates how to incorporate them into a profit-driven marketing plan.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967