Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Targeted: How Technology Is Revolutionizing Advertising and the Way Companies Reach Consumers
Hoofdkenmerken
Auteur: Smith, Mike
Titel: Targeted: How Technology Is Revolutionizing Advertising and the Way Companies Reach Consumers
Uitgever: HarperCollins Focus
ISBN: 9780814434994
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 26.61
Verschijningsdatum: 01-11-2014
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: General (US: Trade)
Categorie: Advertising
Dewey code: 659.14
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 224
Hoogte mm.: 236
Breedte mm.: 161
Dikte mm.: 20
Gewicht gr.: 482
 

Inhoud:

Learn the stories behind the immensely growing world of online advertising and discover how it can help you connect to an array of customers you didn't know were even there.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967