Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Mathematics Education and Language Interpreting Hermeneutics and
Hoofdkenmerken
Auteur: Brown, Tony
Titel: Mathematics Education and Language Interpreting Hermeneutics and
Uitgever: Kluwer Academic Publishers
ISBN: 9781402000133
Vervangt ISBN: 9780792345541
ISBN boekversie: 9789401007269
Serie: Mathematics Education Library
Editie: 2nd rev. ed.
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 95.83
Verschijningsdatum: 01-11-2001
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: Undergraduate
Categorie: Educational: Mathematics & numeracy
Geillustreerd: 1 black & white illustrations, biography
Dewey code: 510.71
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 306
Hoogte mm.: 240
Breedte mm.: 160
Gewicht gr.: 647
 

Inhoud:

Contemporary thinking on philosophy and the social sciences has focused on the centrality of language in understanding societies and individuals - developments which have been under-used by researchers in mathematics education. This book reaches out to contemporary work in these broader fields.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967