Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Brand design met & beeld Brand design met & beeld
Hoofdkenmerken
Auteur: Boer, Ruud
Titel: Brand design met & beeld
Uitgever: Pearson Benelux B.V.
ISBN: 9789043032315
Editie: 5. ed
Prijs: € 42.95
Verschijningsdatum: 24-02-2015
Bericht: Uitverkocht niet meer leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Eco/Recht/Bedrijfsk. HO
Taal: Nederlands
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design een begrip geworden in directiekamers en marketingopleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante merkidentiteit, onderscheidende visuele identiteit en geloofwaardige merkuitingen. Deze vijfde editie bouwt voort op het succes van de 4e editie, met het Brand Design-model als basis. Met bondige theorie, nuttige modellen als de Merk-Wijzer en veel recente praktijkvoorbeelden. Aangevuld met een extra hoofdstuk over Brand Activation, een nieuw model om de Customer Journey in kaart te brengen en een dubbele Fair Trade Original case.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967