Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Digital Technology, Schools and Teachers' Workplace Learning Policy, Practice and Identity
Hoofdkenmerken
Auteur: Phillips, Michael
Titel: Digital Technology, Schools and Teachers' Workplace Learning Policy, Practice and Identity
Uitgever: Palgrave Macmillan
ISBN: 9781137524614
ISBN boekversie: 9781137524621
Serie: Digital Education and Learning
Editie: 1st ed. 2016
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 106,47
Verschijningsdatum: 03-06-2016
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: General (US: Trade)
Categorie: Educational equipment & technology, computer-aided learning (CAL)
Geillustreerd: 7 Tables, black and white; 10 Illustrations, black and white; XVII, 196 p. 10 illus.
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 196
Hoogte mm.: 210
Breedte mm.: 148
Gewicht gr.: 3846
 

Inhoud:

This book advances an alternative reading of the social, political and cultural issues surrounding schools and technology and develops a comprehensive overview of the interplay between policy, practice and identity in school workplaces.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967