nl
en
contact
veelgestelde vragen
log in
VU GIFTS
DOCENTEN
TWEEDEHANDS
STUDIEBOEKEN
VAKLITERATUUR
HOME
Bestellen
Terug
Hoofdkenmerken
Auteur:
Phillips, Michael
Titel:
Digital Technology, Schools and Teachers' Workplace Learning Policy, Practice and Identity
Uitgever:
Palgrave Macmillan
ISBN:
9781137524614
ISBN boekversie:
9781137524621
Serie:
Digital Education and Learning
Editie:
1st ed. 2016
Land van oorsprong:
United Kingdom
Prijs:
€ 106,47
Verschijningsdatum:
03-06-2016
Bericht:
Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau:
General (US: Trade)
Categorie:
Educational equipment & technology, computer-aided learning (CAL)
Geillustreerd:
7 Tables, black and white; 10 Illustrations, black and white; XVII, 196 p. 10 illus.
Technische kenmerken
Verschijningsvorm:
Hardback
Paginas:
196
Hoogte mm.:
210
Breedte mm.:
148
Gewicht gr.:
3846
Inhoud:
This book advances an alternative reading of the social, political and cultural issues surrounding schools and technology and develops a comprehensive overview of the interplay between policy, practice and identity in school workplaces.
leveringsvoorwaarden
privacy statement
copyright
disclaimer
veelgestelde vragen
contact
VUBOEKHANDEL.NL
VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967
VAKLITERATUUR
vakgebieden
service op maat
mijn account
studieboeken
boekenlijsten
studieverenigingen
2e hands aanbieden
docenten
studieboekenformulier
coursebooks notification
form docentexemplaar
inspection copy
VU Uitgeverij
partners
VU Amsterdam
Amsterdam UMC
ACTA
Amstel Academie
VU University Press
Libris Venstra
contact
over VU Boekhandel
veelgestelde vragen