Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Mobile Customer Experience  & Mixed Reality hoe Augmented en Virtual Reality customer
Hoofdkenmerken
Auteur: Petersen, Patrick
Titel: Mobile Customer Experience & Mixed Reality hoe Augmented en Virtual Reality customer
Uitgever: van Duuren Media
ISBN: 9789059409330
Serie: Handboek
Editie: 1
Prijs: € 33.99
Verschijningsdatum: 23-03-2017
Bericht: Niet leverbaar - uitverkocht
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Marketing
Taal: Nederlands
Imprint: Van Duuren Media
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 304
 

Inhoud:

[Flaptekst]: De customer experience verandert onder invloed van het massale gebruik van mobiele toepassingen. De inzet van mobile marketing, om de klantreis te verbeteren, is een vak apart geworden. Inzicht in de cross channel customer journey en nieuwe belevingstechnieken brengen ons tot een mixed reality. Digital natives verlangen meer dan zomaar een klantervaring; zij verlangen de ultieme mobile customer experience. Het unieke boek Mobile Customer Experience& Mixed Reality is gebaseerd op onderzoek dat de auteur Patrick Petersen (@Onlinemarketeer) deed aan de London School of Business& Finance. Het crossmediale boek, met voorwoord van drs. Hans Molenaar, kent een begeleidende website en veel visuele bijlagen die ook het boek zélf tot een crossmediale beleving maken. De onderzoeken hebben geleid tot uniek, bruikbaar en succesvol inzicht waarbij de oldskool mobile marketing wordt gemixt met de opkomst van de hernieuwde mobile customer experience waarbij de zogenoemde mixed reality een grote rol gaat spelen. Leer augmented reality en virtual reality inzetten in de nieuwe path to experience die tot betere customer experience en mobile marketingresultaten leiden. Het inspirerende boek kent medewerking van diverse experts en biedt (Nederlandse) cases, onderzoeken, voorbeelden en inzichten uit de praktijk.""""De regels en wetten, de modellen en methodieken, de definities en stellingen die ik vroeger tijdens mijn studie doornam, zijn achterhaald. Zo heeft ook de customer centricity een andere realiteit gekregen met de toetreding van belevingstechnieken, zoals augmented reality en virtual reality."""" - drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967