Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Klantsignaalmanagement stap voor stap naar een meetbare klantbeleving
Hoofdkenmerken
Auteur: Aa, Zanna van der
Redacteur: Moerman, Josien
Titel: Klantsignaalmanagement stap voor stap naar een meetbare klantbeleving
Uitgever: van Duuren Media
ISBN: 9789089653376
Editie: 1
Prijs: € 24,99
Verschijningsdatum: 12-10-2016
Bericht: Niet leverbaar - uitverkocht
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Management alg.
Taal: Nederlands
Imprint: Van Duuren Management
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 200
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Elk bedrijf heeft te maken met signalen van klanten, van tevredenheidsonderzoeken, e-mails en telefoontjes tot en met boze uitingen op de sociale media. Meestal worden die geregistreerd en vervolgens wordt er een lijst opgesteld met verbeteracties en daarna ... tja, daarna lopen bedrijven vaak vast. Welke verbeteracties moeten als eerst opgepakt worden? Welke acties leiden tot het meeste resultaat? En hoe toon je aan dat klantbeleving geld oplevert voor de organisatie? Dit zijn de kernvraagstukken voor klantsignaalmanagement: een methodiek die klantbeleving bestuurbaar maakt op klanttevredenheid én op kosten. In Klantsignaalmanagement loodst Zanna van der Aa je door alle stappen die nodig zijn om klantbeleving succesvol op de kaart te zetten. Met een sterke combinatie van theoretische onderbouwing en pragmatische toepassing biedt zij inspiratie door middel van praktijkcases, tips en trucs en lessons learned. Kernpunt van het succes van haar methode is meetbaar resultaat en daarmee het financieel zichtbaar maken van de voordelen voor de organisatie.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967