Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Eén fan per dag hoe overtref je de verwachtingen van klanten?
Hoofdkenmerken
Auteur: Burgers, Jos
Titel: Eén fan per dag hoe overtref je de verwachtingen van klanten?
Uitgever: Van Duuren Management B.V.
ISBN: 9789089653291
Editie: 1. ed
Prijs: € 21,50
Verschijningsdatum: 09-02-2017
Bericht: Leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Management alg.
Taal: dut
Imprint: Van Duuren Management
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 176
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Met'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is. In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij! Het nieuwste boek van bestsellerauteur Jos Burgers, over de noodzaak om een waardevolle fanbase op te bouwen. Van zijn complete oeuvre zijn inmiddels meer dan 200.000 exemplaren verkocht. Trefwoorden: Fans organisatie klantcontact klanten handleiding
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967