Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Strategic Management in Tourism
Hoofdkenmerken
Auteur: Vargas-Sanchez, Alfonso
Redactie: Vargas-Sanchez, Alfonso (University of Huelva, Spain)
Redacteur: Moutinho, Luiz
Titel: Strategic Management in Tourism
Uitgever: Cabi Publishing
ISBN: 9781786390240
ISBN boekversie: 9781786390257
Serie: CABI Tourism Texts
Editie: 3 ed
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 64.96
Verschijningsdatum: 26-02-2018
Bericht: Leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Tourism industry
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 378
Hoogte mm.: 190
Breedte mm.: 245
Dikte mm.: 21
Gewicht gr.: 1108
 

Inhoud:

Linking strategic thinking with action for the management of tourism, this book evaluates global trends, analyses environmental impact and reviews the major factors affecting international tourism management. Now in its third edition, this well-established resource includes extra pedagogy such as learning objectives, questions and case studies.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967