Hoofdkenmerken
Auteur:
Down, Barry; Smyth, John
Titel:
Rethinking School-to-Work Transitions in Australia Young People Have Something to
Uitgever:
Springer International
ISBN:
9783319722689
ISBN boekversie:
9783319722696
Serie:
Critical Studies of Education
Editie:
1st ed. 2018
Land van oorsprong:
Switzerland
Prijs:
€ 105.15
Verschijningsdatum:
30-01-2018
Bericht:
Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau:
Postgraduate, Research & Scholarly
Categorie:
Industrial or vocational training
Geillustreerd:
3 Illustrations, black and white; XV, 174 p. 3 illus.; 3 Illustrations, black and white; XV, 174 p. 3 illus.
Technische kenmerken
Verschijningsvorm:
Hardback
Paginas:
174
Hoogte mm.:
235
Breedte mm.:
155
Gewicht gr.:
459
Inhoud:
This book draws on the stories of thirty-two young Australians to identify the barriers and obstacles they face in 'getting a job' in precarious times and from their vantage point.