Nederlands
nl
English
en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Metacognition in Literacy Learning Theory, Assessment, Instruction, and Professional Development
Hoofdkenmerken
Auteur: Kinnucan-Welsch, Kathryn
Redactie: Kinnucan-Welsch, Kathryn
Titel: Metacognition in Literacy Learning Theory, Assessment, Instruction, and Professional Development
Uitgever: Taylor & Francis Inc
ISBN: 9780805852295
ISBN boekversie: 9781135606282
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 217,50
Verschijningsdatum: 17-06-2005
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Educational: English language: reading & writing skills
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 440
Hoogte mm.: 229
Breedte mm.: 152
Gewicht gr.: 793
 

Inhoud:

An examination of metacognition in literacy learning. It provides the theoretical foundation that supports the teaching of metacognition; new methods for metacognitive assessment and instruction in literacy contexts at all grade levels; and new information on integrating metacognition into professional development programs.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
VUBOEKHANDEL.NL VU Boekhandel boekverkopers sinds 1967